Μέσα από το ημερήσιο καθημερινό πρόγραμμα που εφαρμόζουμε στην ηλικία των 3 ετών αναπτύσσουμε και καλλιεργούμε τρεις βασικούς τομείς ανάπτυξης του παιδιού
• ψυχοκινητικό τομέα
• κοινωνικό-συναισθηματικό τομέα και
• νοητικό τομέα

Ψυχοκινητικός τομέας
Καθημερινά εμπλουτίζουμε συνεχώς τα ερεθίσματα των παιδιών, και τα ενθαρρύνουμε μέσα από το σώμα και τις κινήσεις τους να πλησιάσουν , να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο , να τον διερευνήσουν και να διδαχθούν μέσα από τις άμεσες εμπειρίες τους. Όσο περισσότερο ασκούν τα παιδιά τις κινητικές τους ικανότητες, τόσο μεγαλύτερες είναι οι δυνατότητες κατάκτησης και κατοχής του περιβάλλοντός τους.

Κοινωνικό συναισθηματικός τομέας
Παρέχουμε στα παιδιά ένα ήρεμο και χαρούμενο περιβάλλον, όπου θα νιώθουν αποδεκτά, και θα μπορούν να πραγματοποιήσουν την πρώτη και σημαντική φάση κοινωνικοποίησής τους. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της ηλικίας είναι ο εγωκεντρισμός , όπου το παιδί νιώθει ότι όλα βρίσκονται και ανήκουν σ’ αυτό , κάτι που δεν το βοηθάει να συνεργαστεί με τους άλλους. Έτσι είναι πολύ σημαντική η εντολή του στην ομάδα , όπου εκεί συνειδητοποιεί ότι κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να πραγματοποιεί όλες τις επιθυμίες , αλλά είναι αυτός με τον οποίο θα συνεργαστεί, θα συναποφασίσει και θα συμπράξει. Έτσι θα κατανοήσει την αξία της συνεργασίας και του ομαδικού παιχνιδιού και θα μάθει να ελέγχει τη δική του συμπεριφορά.

Νοητικός τομέας
Όσον αφορά τον νοητικό τομέα προσπαθούμε να ενθαρρύνουμε την περιέργεια των παιδιών, να αναπτύξουμε τη γλώσσα και το σχηματισμό βασικών εννοιών και να εμπλουτίσουμε τον κόσμο που υπάρχει γύρω τους. Η πραγματοποίηση όλων αυτών γίνεται πάντα σε συνάρτηση με την ωριμότητα και με τους προσωπικούς ρυθμούς του κάθε παιδιού. Έτσι το σχολείο θα πρέπει να είναι ο χώρος που θα αποτελέσει τη βάση για την καλλιέργεια και ανάπτυξη όλων των τομέων ανάπτυξης του παιδιού, παρέχοντάς τους πάνω απ’ όλα αγάπη και σεβασμό.